måndag 9 augusti 2010

Måste erkänna!!!

Idag har jag hittat på hyss, jag jobbar med matte varje dag, och på jobbet har dom många intressanta sladdar, jättegoda att tugga på så jag tuggade lite grann och helt plötsligt så gick sladden av till servern från datorn, sen tuggade jag lite till och då upptäckte dom att scannern började låta och OJ vad arg jag dom blev, då hade jag bitit av den sladden också..................jag som bara tuggade lite.
Men dom var inte arga så länge, när jag kom hem fick jag en av mina älskligsleksaker där man kan söka godis, jag har tre sådana matte trodde att den sista skulle vara en utmaning för mig men inte...............den fixade jag också.

Men det värsta är att jag måste sitta stilla och vänta till matte säger varsågod det tar sån tid jag väntar och.....

Men sen så får man börja.



Jag hittar godisarna hur lätt som helst, nu vet inte matte vad hon ska köpa nästa gång så jag får lite mer utmaning.
Någon som vet vad hon ska köpa?


2 kommentarer:

  1. En sådan liten busa du är - tur att du inte fick en stöt.

    SvaraRadera
  2. What is the name of this toy in English?

    SvaraRadera