lördag 21 augusti 2010

6 månader då är man stor!

Matte och jag på promenad
Titta här dessa gosedjur fick jag när jag fyllde 6 månader i fredags, det var barnen och min plastmatta bakom lagårn som jag fick dom av. Jag gillar gosedjur.

Tycker ni att jag växer, matte tycker att jag blivit lång men att jag fortfarande är mager, jag tycker jag äter men matte är inte riktigt nöjd med hur mycket mat jag stoppar i mig.


Detta gillar jag verkligen att få ligga på armen, och det gör jag så fort jag får.



Här är han min kompis Malte, han älskar att ligga i mattes rullstol, han lägger sig där så fort matte sätter sig i soffan, jag har försökt några gånger att hinna lägga mig där innan han kommer men det har inte fungerat, Malte tycker det är hans, han tror nog det för han är äldre än mig han är 12 år och jag bara 6 månader.





1 kommentar:

  1. Har tittat igenom hela din blogg o sett bilder när du var en liten hundbebis...:o) Man blir bara så lycklig i hela kroppen när man ser dig-du är bara för söt!
    Kram Lillemor

    SvaraRadera