söndag 15 augusti 2010

Här händer det hemska saker!!!!!!

Ser ni mig här, vad tycker ni ser jag inte bra ut, fräsch och fin, det det är klart ni känner inte hur jag luktar, själv tycker jag att jag luktar alldeles utmärkt har rullat mig i både det ena och det andra så enligt mig själv luktar jag förträffligt, men det tycker inte matte.......
Hon plockar fram dessa två flaskor, och vad händer jag måste sätta mig i baljan och få vatten över mig.....................DET ÄR DET VÄRSTA JAG VET..........gillar inte vatten


Hur blir det, man blir genomblött och kallt blir det ......uch och fy


Sen är det äntligen över och man får man en handduk över sig lite varmare......



Men kolla hur ser jag ut, tyckte jag såg bättre ut innan jag badade.....



Bedrövligt hur man ser ut hoppas att det rättar till sig, men matte är nöjd hon tycker jag luktar jättegott...................ingen fara är skedd detta kommer jag att fixa till innan veckan är slut, det finns mycket man kan rulla runt i.





4 kommentarer:

  1. Du kan bilda klubb med min Nanna. Hon fick samma behandling - med samma preparat - i morse. -Men du är attans söt!

    SvaraRadera
  2. En sån liten raring du verkar vara! Hoppas jag får träffa dig nästa gång jag kommer o hälsar på matte o husse i butiken. Jag tycker väldigt mycket om hundar.
    Hälsningar Lillemor

    SvaraRadera
  3. Åhh lilla Magnolia!
    Du är såå söt och förståndig liten dam.
    Lite busig måste matte allt få vara mot dig;)
    Hoppas att du har det bra, och vad du är duktig på att spela spel.
    Om du vill hälsa på hos Nova så är du välkommen:)
    www.labradorlycka.com
    Kramar: Camilla

    SvaraRadera