söndag 4 juli 2010

Vad händer var är jag!!!

Pionen är jättefin, men var är jag då!!!!!!!!!!!!

Blommor


Nä, var är jag ,bara blommor har matte fotograferat, var är jag någonstans?



Där är jag ju, äntligen, va finns det inga mer köttbullar i röret.




Jag har fått en aktivitetsbräda, först trodde matte inte att jag skulle klara av den för jag var för ung sa hon 4 månader, men hon hade fel lätt som en plätt var den. Hon får snart köpa en som jag får lite mer utmaning av.





Här är det bara att plocka av runda ihåliga rör som det ligger godis under och vad gör man inte för köttbullar "mums".






3 kommentarer:

  1. Våran matte fotar också alldeles för många blommor! Men vi har lyckats hålla de nästan helt utanför bloggen. Du får tala lite mer med matte om vad som EGENTLIGEN är viktigt!
    Massorpussar!
    Jesper och Assar

    SvaraRadera
  2. Men blommor MÅSTE man fotografera också! Förutom söta hundar som du1

    SvaraRadera
  3. Ja, vad gör man inte för köttbullar.
    För dem kan man nästan göra precis allt.
    Vi har också en aktivitetsbräda som nästan ser ut som din.
    Den gjorde vår husse till oss.
    Jättefin bilder på blommorna.
    Vår matte tar också mycket bilder och det är inte bara på oss utan massor på blommor, fåglar, ja egentligen på precis allt.
    Ingen går säkert med andra ord.
    Ha det bra!!

    SvaraRadera