lördag 30 juni 2012

Att vara liten hund till en matte........

 Som gillar att greja med sina bilder. Så här blev det !!!
 Om ni visste vad glada vi blev när matte och husse kom hem, vi satte oss
i matte knä ( det knät är egentligen mitt men Wiola fick låna en liten bit)
och som vanligt tog Fjanten mest plats.
Sen har jag varit fotomodell



i min " Plastmattas" tidning Magnolia Ink jag fotograferades
med ett jättefint halsband.
Tidningen finns att köpa på Ica, Coop, pressbyrån m.m.
Det finns ett recept på jättegott hundgodis i tidningen
också!

 

Matte har fotograferat med moboltelefonen därför är det inga klara bilder,




Den här bilden har matte fixat ihop dagen efter hon kom från Cypern
då regnade så inte tänkte jag gå ut. Hon längtade tillbaka till sol och värme.

Måste visa er den bilden också, så här gör man om man inte vill att matte
ska försvinna!

Kram Magnolia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar