lördag 4 juni 2011

Sommar och sol och bad.

Ja, när det kommer till bad så vill inte jag vara med längre

Tidigt imorse där vi gick ut på vår kisserunda , så tyckte matte att vi skulle
gå ner till Åsunden så jag skulle få bada, hörde jag rätt skulle jag bada.
Jag som tycker det är obehagligt med våg skvalp.




Hör du husse, tror du du och jag kan gå hem igen , jag tycker matte
har så konstiga ideer. Jag kommer absolut inte ens att doppa mina fötter.




Den här killen är det ingen som släpar iväg för att han ska bada,
nej Malte min kompis han kan bara ligga där och sola sina magar.








Vad hände när vi kom hem, jo som matte hon är envis får hon

för sig att jag ska bada då ska jag bada.

Nu sitter jag här och försöker torka mig på altanen.









Men det är ganska skönt när man har gjort och kan bara sitta

och gotta sig i solen.













Kramar från mig Magnolia,
nu solar jag vidare.














1 kommentar:

  1. Hi Magnolia,

    It looks like you're having a great time! The last picture of you is TOO SWEET, so addorable. Please say hello to Barbro & John.
    Congratulations with Pauline!

    Big hugs from Holland,
    Monique xxx

    SvaraRadera