onsdag 1 juni 2011

Förstår ingenting!!!

Ser ni var detta är, ni vet säkert att det är en flugsmällare...................och denna släppade husse och matte in igår, det var det värsta jag har varit med om på länge, dom sprang runt och jagade flugor och jag..........

jag låg här för den maniken den gillade jag verkligen inte, sen förstår jag inget matte och husse fattar inget ibland, det är ju jag som jagar flugor på mitt sätt, jättekul tycker jag när jag kan springa och hoppa och jaga dom ............................vad ska jag gör nu då.





jag får ta saken i egna tassar eller vad man säger, och försöka utrota den där maniken



så jag kan få jaga mina flugor på egen hand utan husse och mattes hjälp.







1 kommentar:

  1. Vi tycker också du ska få sköta flugjakten, Magnolia!

    Nanna och Leia

    SvaraRadera