söndag 6 februari 2011

Titta.....

Nu är matte och husse hemma IGEN, gissa vad jag har gjort sen i fredags då dom kom, jo jag har legat i mattes knä, det är det bästa som finns enligt mig.
Nu ska jag visa vad jag fick, den söta lilla mjuka hund som ni ser på fotot, som ni vet älskar jag gosedjur, ser lite ut som mig själv.
Sen ska ni se..........................

Vet inte om jag vågar visa mig................men jag måste väl

Matte tyckte denna dress skulle passa mig perfekt, kanke jag vet inte ,vågar inte ställa mig upp
men måste väl det också...........


kolla min magra ben, nähe det ser inte klokt ut, får jag bestämma kommer jag inte ha på den så ofta. Matte säger att den är köpt i Beverly hills, vet inte är det fint det eller,
Där måste ju varenda hund gå omkring med löjliga kläder enligt mig, och inte behöver dom det heller, för det är jättevarmt där.
Men vad gör vi inte för våra mattar och hussar som vi älskar.

Kram
Magnolia



3 kommentarer:

  1. Vi tycker att du blev jättefin i den rosa tröjan, och dina ben ska du absolut inte skämmas för.
    Vi gillar dem precis som de är.
    Skönt att din matte o husse är hemma igen.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker i alla fall att du är jättefin!!! Jag älskar kläder, på riktigt! Min husse ville inte att jag skulle ha det först för "jag är ju hund" men sen farbror veterinären sagt att jag fryser lätt för jag är ett kilo mindre än rasstandard (2.9k istället för 4) så har han gett med sig och nu har jag en gedigen vovverob =)

    SvaraRadera
  3. Hello Magnolia,

    Looking GOOD! I love to visit your blog to see how you are doing. I am glad for you Barbro and John turned home safely!

    Hugs,
    Monique xxx

    SvaraRadera