lördag 12 februari 2011

Fotomodell

Här ligger jag och har det skönt...........................och vad händer någon kommer med en snillblixt,
nedan här ser ni "en av barnen bakom lagårns "nalle och denna nallen äger en massa kläder..........

Här är han som äger en massa kläder, han är född i USA...........................dessa kläder har jag provat.


Vad tycker ni........................ser jag ut som en frihetsgudinna?

Här ser du hela mig ......................med fackla och allt.








Vad tycks om detta .............cool eller?





Hela munderingen...........................lite jobbigt men vad gör man inte för matte.






Denna gillade jag inte alls.............................lite trång var den.







Är jag söt som en prinsessa?
Jag har fått hjälp av ett av barnen bakom lagårn att uppdatera min blogg.
Kram Magnolia









2 kommentarer:

  1. Jag tycker då att du är supersöt!!! Fast klänningar och mössor förstår jag mig inte på... Men snygg flicka är du!!! Vuff!!!

    SvaraRadera
  2. Söting du är!
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera