lördag 3 december 2011

Wiola 4 månader

Så är det min lillasyster matte och husses lille fjant fyller 4 månader.

Hon har fortfarande lite problem med sina ögon, och det
är inte alltid hon har koll på läget tror att hennes ben har
blivit för långa för hon snubblar på sig själv ibland.
Men fy sjutton vad hon är rolig att leka med full fart
är det hemma hos oss när vi sätter fart.



Wiola och jag är lite fina i kanten säger matte för vi
tycker inte om att bli blöta, Wiola hon gnyr när
vi är ute på långpromenad och då får hon sitta på min
plats i mattes knä det är ju bara min plats tycker jag.
Men är man stor då är man snäll mot dom som är mindre.

Kram från Magnolia



3 kommentarer:

  1. Så söt h on är, din lillasyster!

    SvaraRadera
  2. Ja man måste vara vara snäll mot de som är mindre. Det försöker jag vara.
    Nelson

    SvaraRadera
  3. Grattis lilla Wiola!
    Snart är du lika stor som Magnolia.
    Hon är så otroligt söt.
    Hoppas att snart få se er igen.
    Hälsa Matte och Husse.
    Kram Camilla

    SvaraRadera