torsdag 14 juli 2011

Jahaaaa!!!!

Nu var det dax igen, matte och husse har åkt bort dom är i Chicago. Men det går ingen nöd på mig. Jag har det nästan som vanligt jag är på jobbet hela dagarna som vanligt, men sover hos en av alla mina reservmattar, ja jag har många som jag trivs hos.


Men något har hänt i USA, när matte åkte med flygplanet och när de skulle ta ut

mattes rullstol ur planet så tappade de den, så den blev totalförstörd går

inte att använda, hoppas att det ordnar sig snart. Hon har lånat en som hon

inte kan köra själv, och att bli körd av någon annan är det värsta hon vet.
Nu väntar hon på att hon ska få låna en annan rullstol.

Själv ligger jag här och väntar så länge.


Kram Magnolia

2 kommentarer:

  1. Har de nu rest iväg igen!!
    Men som vi förstår så har du det bra och tur är väl det.
    Otur med mattes stol dessutom, tur att hon inte satt i den då.
    ha det så bra.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  2. Hello Magnolia,

    You look exhausted, I think you must be very tired from your trip to the USA. You deserve the best place to rest for a while.

    Have a wonderful weekend!!!

    Hugs from Holland,
    Monique xxx

    SvaraRadera