tisdag 8 mars 2011

På vift

Matte och husse har dragit iväg igen, nu är dom i Paris och förr förra veckan var dom i Tokyo, lite semester har dom men mest arbete.
Och jag då, jag trampar runt i snön fortfarande och blir kall och våt om mina fötter............
gillar inte det här ...............

Men bra har jag, jag bor hos min "plastmatta" och barnen bakom lagårn.





Jag har varit på kalas också, på 6 årskalas, och vet ni vad jag fick en bit tårta jag också......................
det är inte ofta jag får gott var det det, tårtan var hemmagjord.
Vi hörs många Magnoliakramar från mig.

2 kommentarer:

  1. Nej men =( Husse och Matte borta igen... Tur du har massa många som tar hand om dig i övrigt också!!! Och det är ju alltid lite extra bra ompysslande när hussar och mattar varit borta och kommer hem igen!!! Frejakramar!!!

    SvaraRadera
  2. det är du värd hoppas att det smakade Husse :D

    SvaraRadera