söndag 18 juli 2010

Snart 5 månader

Vad tycker ni har jag vuxit, på tisdag fyller jag 5 månader, jag har nästan fått alla mina nya tänder det är bara mina hörntänder som inte vuxit ner riktigt ännu.
Matte tycker jag är jätteduktigt, jag har lärt mig att sitta, ligga, att gå bakom matte eller husse när vi ska gå genom en dörr, jag klarar av att gå utan koppel och inte försvinna från matte och husse, gå bra i koppel med matte, men inte med husse det stuntar jag i.
Framför allt har jag lärt mig ordet GODIS, jag kommer som ett skott när dom ropar godis, vad gör man inte för godbitar.
Min päls börjar växa också, långsamt men den har växt.
Men annars tycker matte jag äter som en höna, dom har testat att ge mig Royal canin och hills mat men det är inget för mig.
Är det någon som kan tipsa matte om mat som är supergott?


Titta här nu har matte fattat att både blommorna och jag ska vara på samma bild. Visst är är pionerna fina.

2 kommentarer:

  1. Hon är så fin, lilla Magnolia - så otroligt söt! Och så duktig för att bara vara 5 månader.

    Jag kör med Doggy professional till mina hundar. Leia får valpfodret och Nanna vuxenfoder. Båda älskar maten! (Nanna var lite kinkig innan vi började med Doggy, men nu äter hon upp varenda smula.)

    SvaraRadera
  2. Hon är bedårande söt.
    Ja, det där med maten ha vi också haft/har problem med.
    Teo den lille skrutten har varit mycket dålig på att äta under hela den tid han bott hos oss.
    Men äntligen har vi hittat ett foder han gillar och har ätit ett tag.
    Det är ett färskfoder som heter Bravo plus.
    Sedan han började äta det har han ökat ca 2 kg i vikt.
    Så nu är han faktiskt inte så himla liten längre.
    Ha det bra!

    SvaraRadera