lördag 28 april 2012

Uj, Uj Ujjjjjjj.......

 Det kan inte vara sant hon har väl inte köpt sådana här hattar till oss

Dessa var väl söta , men kan det funka på mig och lille fjant.
 Dessa var roligare mer min stil, men alldeles för små.
 Kolla här då så här kan man köpa kakor till oss i Japan, tro det
eller ej men dessa finns i djuraffären.

nybakat bröd kan man också köpa, skulle finnas sådan affärer
för oss i Sverige också.

 Nämen titta så söta finns också i djuraffärer, matte sa att
dessa hade det bra.


Hallå GRABBARNA BOYS detta är något för er, skjortor
byxor med hängslen ganska Coolt.



Nu är det ingen ordning här idag, konstigt man måste



hålla koll så hon sätter in korten iordning, dessa byxor och tshirt
är också till er GRABBAR.

Nu blev jag glad, här är jag nu då är jag nöjd.

Kram
Magnolia

1 kommentar:

  1. Men oj vilken massa kläder det finns...tydligen till ett gäng grabbar också!!!
    Men ärligt talat så hoppas vi att ej behöver bära dessa plagg....det räcker gott med regnoveraller och vintertäcken!!
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera