fredag 29 oktober 2010

Tjohoo...........

Här har ni mig igen, matte säger att veckorna går så fort, och det gör dom för jag börja bli stora damen nu, har precis fyllt 8 månader , det ni. Sen vi sågs sist ha vi pysslat lite.....
Gjort lite änglar och hjärtan.

Men jag vet inte vad jag tyckte om det, ni kansker ser på mig vad jag tyckte om det.



Matte håller på att ta en massa konstiga bilder på mig




Jag försöker att stå ut



Tycker att jag gör mig rätt bra på bild eller vad tycker ni?




3 kommentarer:

  1. Hello Barbro, John and Magnolia,

    What a very sweet photo this is from Magnolia. I sure hope I will meet her some day! Your little Tilda Angel looks gorgous!

    Have a great weekend!

    Hugs,
    Monique xxx

    SvaraRadera
  2. I think I'm in love!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Tack för kommentaren på vår blogg.
    Vi tycker inte alls att din matte tar konstiga bilder på dig.
    Du är ju dunderfin och underbart söt, hälsa henne det.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera